środa, 13 lutego 2013

ENERGYPLUS

Podczas obozu zimowego w Zakopanem dostaliśmy do testowania od sponsora klubu Powergym Polska napój ENERGYPLUS. Przetestowałam ten środek podczas wycieczki górskiej (Doliną Chochołowską, Doliną Iwanicką, Doliną Kościeliską i Doliną Małej Łąki do Zakopanego), ok. 35 km, większość trasy przebiegała w głębokim śniegu i była naprawdę wymagająca. W dodatku był to mój pierwszy poważny trening po ponad miesięcznej przerwie spowodowanej kontuzją, byłam przeziębiona i spałam przed biegiem tylko 4 godz. Mimo tego biegło mi się super, nie czułam zmęczenia, nie bolały mnie nogi i do końca wycieczki miałam energię.
 
Podobne, pozytywne doświadczenie z ENERGYPLUS miałam już podczas obozu letniego w Szklarskiej Porębie w 2012 roku.


ćwiczenia stabilizacji podczas letniego obozu biegowego

  
Podczas obozów biegowych testujemy też batoniki Carnitin Diet Bar, które dają "kopa" przy tzw. odcięciu energii.

1 komentarz:

  1. Ten śliczny uśmiech to chyba nie po batonikach ?
    A ile ich można zjeść dziennie ?
    I czy nadają się na zmęczenie rowerowe ?

    OdpowiedzUsuń