poniedziałek, 16 grudnia 2013

Forrest

Tłumaczę się: zaniedbałam ostatnio bloga, a to za sprawą pewnego "małego" futrzaka, 5-cio miesięcznego owczarka niemieckiego o imieniu Forrest, którego mam od ponad miesiąca. 

Poświęcam mu teraz dużo czasu, nieustannie szkolę, zapoznaję z jak największą ilością różnych sytuacji i miejsc, jeździmy metrem, autobusem, tramwajem, poznajemy las, rzekę, chodzimy przez ruchliwe wiadukty i wzdłuż autostrad. Forrest umie już takie podstawowe rzeczy jak siad, waruj, chodzenie na luźnej smyczy, noszenie piłki na spacerze, przychodzenie na zawołanie, aportowanie. Oczywiście gdy dorośnie będzie mi towarzyszył w treningach, a może będziemy też brać udział w zawodach dogtrekking i canicross. Dlatego poznaję go z jak największą ilością nowych psów i truchtamy po 3-4 km. Forrest umie już grzecznie biegać przy mnie :)

Teraz będziemy opanowywać noszenie butelki na spacerach, a potem podczas biegania :) wiadomo, dlaczego :)


"Cześć, jestem Forrest."



Jetem jeszcze mały, plączą mi się łapki i chodzę bokiem, ale bardzo lubię biegać :)

Gdy miałem 4 miesiące pani zabrała mnie do lasu, było fajnie :)



Uwielbiam zabawę piłkami, patykami, przeciąganie, lubię szukać przysmaków, które pani chowa w różne kąty, ale najbardziej lubię zabawy z moimi przyjaciółmi...

z Magim :)




i z Rebą, malamutem, którą mogę ciągnąć za skórę bezkarnie :)





Od tych wiejskich piesków nauczyłem się, jak fajnie można kopać i węszyć w lesie :)




Uwielbiam leżeć w mokrej trawie :)




I nie boję się chodzić przy autostradzie.




Bardzo lubię, gdy pani mnie szkoli, bo dostaję pyszne przysmaki :)




Kocham nosić piłkę na spacerze i pilnuję jej jak skarbu :)






A po każdym fajnym spacerze wyleguję się z nóżkami w górze :)




Do zobaczenia, gdy bardziej urosnę! :)





5 komentarzy:

  1. ale piękny :) nic dziwnego, że zaniedbałaś bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze psisko :) Tylko pamiętaj, takie duże rasy nie powinny biegać co najmniej do ukończenia pierwszego roku życia, ze względu na stawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko wiem, ale troche ruszac tez sie musi, zeby wzmacniac nogi. Moj trucht to jego szybki chod :)

      Usuń
  3. Jaka śliczna opowieść:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka ładna opowieść;)

    OdpowiedzUsuń