wtorek, 20 sierpnia 2013

w Warszawie (też) można fajnie trenować

Nie ma mowy, żeby po powrocie z obozu biegowego w Szklarskiej ogarnęła mnie treningowa pustka. Już w niedzielę przebiegłam się 13 km nad Wisłą i zrobiłam 10 setek na odmulenie nóg po ciężkim treningu w górach. A dzisiaj zgodnie z planem ćwiczenia szybkości 10 x 400 x 400. Trener kazał pobiec każdą czterysetkę nie szybciej niż w 1:40, więc zrobiłam po 1:30 i nawet się bardzo nie zmęczyłam, co widać na wykresie tętna. W sumie tego bieganka rano wyszło 15 km.

Ale na tym nie koniec, dzisiaj wtorek, więc o godz. 19 na Polach Mokotowskich Boot Camp - trening funkcjonalny. Pojechałam oczywiście rowerem. Jak zwykle super atmosfera i cała masa różnych ćwiczeń na brzuch, nogi, ramiona, w tym ćwiczenia stabilizacji, czyli podpory w różnych wariantach. Na początku rozgrzewka, której tym razem bardzo nie lubiłam, bo była biegowa, a ja dziś już bieganie zaliczyłam w wersji hard :) Ale potem przyszła kolej na moje ulubione ćwiczenia w parach, co mnie ożywiło, przy tych ćwiczeniach zawsze jest kupa śmiechu :)

Były przysiady na jednej nodze z podporą w postaci partnera :)


I ćwiczenia na mięśnie odwodziciele uda. Znam to ćwiczenie bardzo dobrze, robiłam je codziennie, żeby wyjść z kontuzji, z taśmą w domu, albo na siłowni z ciężarami - nuda. Z drugą osobą jest o wile przyjemniej.



Były też pompki z jedną ręką na brzuchu partnera. Jedna osoba robi pompki, druga napina w tym czasie brzuch - dobre!


 Oczywiście nie zabrakło brzuszków indywidualnych i w parach.


Mieliśmy też przysiady z wymachami nóg - tzn. jedna osoba robi wymachy nad głową drugiej osoby, która w tym czasie robi przysiady. Skomplikowane? Wcale nie :)


Piotr Tartanus, dzięki za trening, masz niezliczone zasoby całej masy różnych ćwiczeń, których nie wymienię, bo było ich tyle, że nie pamiętam. Ciekawe, co będzie w sobotę :)

A jutro wreszcie obiecany samej sobie basen z instruktorem. Dziś usłyszałam od masażystki, że mój kręgosłup jest jak wężyk - trzeba to zmienić :)

2 komentarze:

  1. te ćwiczenia chyba wzmacniają ogólną koordynację?

    OdpowiedzUsuń
  2. dokladnie to sa cwiczenia ogolnorozwojowe, aktywujace wszystkie miesnie, w tym miesnie glebokie

    OdpowiedzUsuń