sobota, 27 lipca 2013

trening funkcjonalny inaczej, czyli Boot Camp

Dla odmiany, zamiast nudnych ćwiczeń na siłowni, wybrałam się na trening funkcjonalny na świeżym powietrzu Boot Camp. Piękna, słoneczna sobota, gorąco, pomyślałam, że będzie to dobra rozgrzewka przed treningiem biegowym.

Miejsce idealne, niedaleko mnie, ok 4 km, na Kępie Potockiej, więc mogłam spokojnie dotruchtać w ramach rozgrzewki :)

Trening miał być dla początkujących, ale okazało się nie tak lajtowo, jak się nastawiałam. Sporo stabilizacji, siły, trochę biegania, a na koniec rozciąganie* (moje ulubione :))

Jedynym "przyrządem" do ćwiczeń była opona, z którą robiliśmy prawie wszystko...

Bieganie z oponą i w oponie


Skakanie


Pompki z podnoszeniem opony


Brzuszki



i stabilizacja na wszystkie możliwe sposoby :)

klasycznie...


i ćwiczenia bardziej zaawansowane z użyciem większej ilości opon :) (a przy okazji pompki)


lub ludzi i opon :)


aż po coraz bardziej skomplikowane układy :)





A przy okazji naprawdę świetna zabawa i dużo śmiechu w fajnym towarzystwie!



Wszystko dzięki Piotrowi Tartanus, trenerowi Boot Camp. Polecam!




*PS. Chyba nie muszę pisać, że siła, stabilizacja i rozciąganie to podstawowy zestaw treningowy każdego biegacza (oprócz oczywiście samego biegania), chcącego dobrze biegać :)

4 komentarze:

  1. świetny trening :) czegoś takiego jeszcze we Wrocławiu nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak sie przeniose do Wroclawia, to zorganizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To wygląda jak trening cyrkowców, świetne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Woah! I'm really loving the template/theme of this website.
    It's simple, yet effective. A lot of times it's difficult to
    get that "perfect balance" between usability and visual appearance.

    I must say you have done a superb job with this. Additionally, the blog loads super quick for me on Internet explorer.
    Excellent Blog!

    Have a look at my page; catering dietetyczny warszawa

    OdpowiedzUsuń