poniedziałek, 9 września 2013

Dlaczego warto się szkolić?

Postanowiłam bardziej świadomie robić to, co robię i dowiedzieć się w teorii tego, co wiem trochę z praktyki :) W weekend przeszłam dwudniowe, intensywne szkolenie z treningu funkcjonalnego w body-work.pl. Jak dla takiego żółtodzioba jak ja, to przyswoiłam solidną dawkę wiedzy na temat pracy mięśni, jak są ze sobą powiązane, dlaczego niektóre się spinają a inne osłabiają i skąd biorą się urazy. Ale przede wszystkim dowiedziałam się więcej o tym, jakie i w jaki sposób robić ćwiczenia, aby być sprawnym, elastycznym i nie mieć kontuzji. Było warto! I będzie ciąg dalszy :)

A czym jest trening funkcjonalny, jak to wszystko wykorzystać w bieganiu i nie tylko, już wkrótce na moim blogu :)


Z Magdaleną Jaskółka z Boot Camp Polska


Dziękuję wszystkim za wspólny trening a przede wszystkim Pawłowi z body-work.pl za świetne szkolenie!


Fot. body-work.pl

4 komentarze:

  1. Olga, czyli uważasz, że warto??
    Też się zastanawiałam nad tego typu szkoleniem (nie z funkcjonalnego, tylko bardziej ogólny), ale terminów nie było. Zauważyłam, ze takie "szkoły"/centra szkoleniowe ostatnio jak grzyby po deszczu powstają..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, warto, warto, nawet dla siebie, jeśli się trenuje, żeby bardziej świadomie to wszystko robić. A jak się chodzi na jakieś organizowane szkolenia, to też lepiej mieć swoją wiedzę, bo często trenerzy popełniają błędy... a poza tym trzeba wiedzieć, co jest dobre dla siebie, jakie ćwiczenia etc.
      Trening funkcjonalny to jest trening ogólny :) tylko wywodzi się z rehabilitacji. Te szkolenia są też w Poznaniu, masz bliżej, bardzo polecam. A do mnie możesz przyjechać do Wawy 5-6 października, będzie II moduł :)

      Usuń
  2. Świetny ten blog! Będę zaglądał :) Pozdrowienia i dzięki za super feedback na Twoich stronach :) Paweł.

    OdpowiedzUsuń